Industri - Byggeri

Intet er for stort eller småt, når man snakker om industriens emner. Fra den mindste dims til det helt store produktionsanlæg. Der, hvor arbejdsfunktioner og processer skal beskrives og dokumenteres, er produktions- eller produktbilleder ofte meget mere virkningsfulde end lange beskrivelser.

Et godt produktfoto, detailbilleder, procesbilleder og lignende giver kunden et mere præcis indtryk end en længere forklaring og er uundværlig som understøtning til den samlede forståelse af produktet eller produktionen.

Inviter dine kunder ind bag facaden

Ved at invitere kunder ind i virksomheden med billeder fra produktionsmiljø, udvikling eller anden form for arbejdsmiljø, åbner du op for forståelsen af produktets tilvejebringelse, din ekspertise og den professionelle maskinpark og tilgang, du anvender. Her viser du i billeder virksomhedens DNA, og det er med til at understøtte dit brand og din troværdighed og differentiere dig fra dine konkurrenter. Det rå miljø med maskiner, aktivitet og arbejdende hænder kan med de rigtige billeder fremstilles lækkert, elegant og dynamisk. Med vinkler, lyssætning, nærbilleder og overbliksviews har du mulighed for at formidle den gode historie eller proces.

Det gælder også billeder fra byggepladsen, hvor ingeniøren og byggefolkene krydser klinger.

Få hjælp til at finde det spændende motiv

Med en professionel fotograf, der har erfaring med industri og produktion får du hjælp til at finde den gode ide, det bedste motiv, den helt rigtige måde at profilere netop din virksomhed og ekspertise på. Det kan være overfor kunder eller andre fagfolk, hvor du er eksperten, inden for din forretningsområde, men fotografen er den professionelle formidler, der hjælper med at visualisere det, I arbejder med, måske med en helt anden vinkel end du tidligere har gjort. 

Et par nye øjne på din virksomhed kan give spændende resultater.

Kommuniker også til ikke-fagfolk

Autentiske billeder fra dagligdagen er et godt supplement til både markedsføring, branding og generelt indhold. Til enhver god historie hører billeder – de kommunikerer umiddelbart, også til ikke-fagfolk i lang højere grad end lange beskrivelser. Hvad er bedre end at vise din målgruppe og dine kunder autentiske billeder fra din virksomhed – eventuelt med dine medarbejdere ved roret. Billeder, som er taget på byggepladsen, hos smeden, på kontoret eller i produktionen kan repræsentere din virksomhed, som den er – uden dikkedarer.

Det behøver ikke være stilrent på nogen måde. Ofte er gnister, høvlspåner og autentiske omgivelser med til at få billedet til at fange beskueren. Det gælder om af fange, fængsle og fornøje på samme tid, og det kan industrielle billeder være med til at gøre.

Kommuniker den gode erhvervshistorie med autenticitet

Som uddannet fotograf med erfaring i industrifotografering kan jeg hjælpe med at fange de øjeblikke, som gør, at du har mulighed for at formidle den gode erhvervshistorie. 

Jeg kan måske se din virksomhed i et andet lys, og fange ting, du ikke selv har fokus på i hverdagen, udfordre dig og give dig nye muligheder. For alle virksomheder gælder det, at man skal differentiere sig fra konkurrenterne, men man skal også fange kundens opmærksomhed, måske med et spændende view over produktionen, særlige processor, eller et stemningsfuldt produktionsbillede med produktfoto, med aktive medarbejdere.

 

×
×

Kurv